星期二, 12月 02, 2008

兄弟,我們必不敝下你的 。

致好兄弟,飛機

放心。叉雞飯的定理是不變的。

你爛的時候,在香港的這邊也有人跟你一樣。我還是經歷不斷的挫拆,打擊,再挫折,再打擊。不過,我的態度依舊。正如你所說,沒有東西可以打跨我的。因為我一向都是被跨下,所以就算是挫折也沒有什麼可以計較。這不是自信,只是當你知道自己是沒有認輸的選擇,你就要深信只要繼續走,沒有走不完的路啊。正

如你的偶像講:「怨於是無補,要改變佢。依個方法唔得,第二個再入,第三個再入,我唔相信冇一個方法唔得,已經有好多唔得既經驗,你就會邁向成功,依個先係最重要最重要既一個成功價值。如果你怕依樣怕個樣,依樣唔試個樣唔試,你就永遠都唔會成功。依句我拍心口講句,依個係我講既。你怕人笑,依個話你o麥,o個個又話o麥...你永遠唔會成功。」


http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=457660&pt=v

但係o個班人,當你成功既時候,佢地就對住你笑笑口,奉承你,你可以話俾佢地聽,我識你老鼠呀,唔好係度扮熟呀,行開呀唔該。 」依句我拍心口講句,依個係我黎俊傑講既。


直至依一刻挫折依然不斷,但當中開始在我的目標上取得些少成績,不是得到什麼成功,但得到丁點兒肯定同成就感。起碼現階段我明白我是有能力跟別人爭競的,而且我深信自己的能力是有機會突圍而出。所以可以繼續跑下去。


現在我向著目標走前了一小步,當然,還是很遠。既然是叉雞飯,我相信你也是。共勉之。


送段片俾你 。
約定你。牛皮沙再戰。

3 則留言:

匿名 說...

段片真係咁耐之前架?

k0me

匿名 說...

Wowo~~ 我們的青春ar!!~~ 有火!!~~

匿名 說...

堅既。5,6 年前的事。

依家睇番真係好有feel的。

好青春呀。