星期六, 11月 22, 2008

但願..有一刻我能夠回到這個水平

回顧四年的學習,year 1 才是我創作的燦爛時代。那時作出了很多自己滿意的作品。
相對這四年,當時的技術是幼嫩,但發揮的是最大。
現在知識學習是增多,但作出來的更少更窄。
may be i need " back to the basic , down to earth"

盛餘半年的電影夢,時間雖短,但希望把創作精煉成一個最燦爛的時刻。



同學們,加油吧。只要堅持,這將會是我們燦爛的時代,值得自豪無憾的一段回憶。
忠於自己,燃燒生命,釀起熾熱耀眼的花火,這就是青春!!


獻給大家的一段動畫:
(這是year 1 一個自己也頗滿意的作品 - Grade A)

4 則留言:

匿名 說...

I have the same feeling as u
and the animation is great !


forget about all the rules
do what u want!!

匿名 說...

i am very happy to see ur animation again!!! i am pround to have a bro like u

匿名 說...

I really hate the 「匿名」.
The animation is fairly done well,
it's a fully creative making.
Although now the time you're losing your way,i belive that you have your ability and one day you will find your creativity back.
Be confident!

匿名 說...

haha!咁o岩有位好友提番起條片。心血來潮想睇番。條片好難先起番出黎。我之前電腦壞左。o麥7都冇o西。我搵個o西電腦,harddisk ,backup disc, ftp 都冇。諗左好耐,我先記起我係05年時用yahoo mail send 過俾人。係唯一一次(我冇send 過俾其他人的)。博一博,睇番mail record , 估佢唔到仲係度。如果唔係渣都冇。偉大的yahoo mail ar...

by the way , thank of yours encourage. i will never give up as it is a more important part in my life. I am waiting for a good work(hope)!haha

More, please name it if leave msg.
I love all of yours name. I want to special thanks to you all.



RD